niedziela, 14 października 2012

kolejny wielki powrót?

Witajcie.
 Mój ostatni post był na początku września, mówiłam, że nie chce opuszczać bloga, ale mam za mało czasu na pisanie itd, po czym stwierdziłam, że nie zawieszę go. Ta myśl niestety trafna nie była, przestałam całkowicie pisać na blogu. Mimo, że to tylko blog, czułam się strasznie, opuszczając was.. Teraz dopiero zdaje sobie z tego sprawę, jak bardzo mi bloga brakowało >.< Ale już dosyć tej paplaniny, postanowiłam wrócić do blogowania :) Może często pisać nie będę, ale postaram się chociaż 2 razy w tygodniu ;) Mam nadzieje, że nadal chcecie tu gościć :) 

:3
xoxoxoxoxoxoxoxo, Kaśka ;*

6 komentarzy:

  1. Ważne byś całkowicie nie przerwała pisania ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna blogerka z 99 rocznika? Jak miło ♥
    Pisz często, bo bardzo podoba mi się tutaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz częściej miło tu :D
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami dobrze robią takie przerwy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że wróciłaś :) będę wpadać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że chcemy ^^
    Blogowanie to cudowna sprawa i poznawanie ludzi tutaj :)
    Dobrze, że nie rezygnujesz tylko będziesz rzadziej pisać, zawsze coś ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy miły komentarz, wiele on dla mnie znaczy ;*
PS. Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie, jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj. Będzie mi ogroomnie miło :)