wtorek, 1 stycznia 2013

New Year!

Cześć!
Już po raz kolejny zaniedbałam bloga, ale niestety są powody ;/ NAUKA, NAUKA i jeszcze raz NAUKA. W Święta też zbyt dużo czasu nie było, prawie codziennie jeździłam do gości, lub oni przyjeżdżali do mnie. Będę starała się tu pisać.. ale niczego już nie obiecuję ;c

Wracając do tytułu posta, mamy już 2013 rok! W sumie dopiero dziś to do mnie dotarło ;) Składając sobie życzenia na sylwestrze jakoś specjalnie o tym nie myślałam ;o Tak więc po raz kolejny:

Życzę wam Wszystkiego najlepszego w 2013 roku! Aby ten rok był lepszy od poprzedniego, aby spełniły się wasze najskrytsze marzenia i żeby wasze postanowienia noworoczne wypaliły :)


Jak tam sylwester? ;>
bye!

7 komentarzy:

  1. Ważne, że nie zapominasz o blogu ;*
    Szczęśliwego Nowego Roku, żeby naprawdę był szczęśliwy i przyniół nowe wspaniałe wspomnienia :)
    Do mnie to nadal dociera... 2013 rok... xd

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie Sylwester się udał :D
    szczęśliwego nowego roku♥
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz, bo fajnie go prowadzisz i wgl ;)) A dodać notkę to dużo czasu nie zajmie. Ja sb mówię, że to taki odpoczynek od nauki i jak napiszę notkę to znowu wracam do moich zajęć.;]

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne życzenia, wszystkiego dobrego w 2013! ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sylwester się udał . Przynajmniej go pamiętam .
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w nowym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Blog! Jesteś baaaaaaaardzo sliczna *.*
    Zapraszam do mnie http://we-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy miły komentarz, wiele on dla mnie znaczy ;*
PS. Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie, jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj. Będzie mi ogroomnie miło :)